Κάποια πράγματα είναι αναλόγως πώς τα βλέπεις. Μπορείς να πεις ότι η κατάληξη των λουλουδιών στον κάδο του Αγίου Νικολάου είναι άσχημη, μιας και η ομορφιά των άνθεων αξίζει κάτι καλύτερο.
Μπορείς, όμως, να πεις ότι μετατράπηκε ο κάδος σε ανθοδοχείο κι έτσι βελτιώνεται η εικόνα του.
Πάρτο όπως θες...