Κατέληξαν στον κάδο τα λουλούδια...

Κάποια πράγματα είναι αναλόγως πώς τα βλέπεις. Μπορείς να πεις ότι η κατάληξη των λουλουδιών στον κάδο του Αγίου Νικολάου είναι άσχημη, μιας και η ομορφιά των άνθεων αξίζει κάτι καλύτερο.

Μπορείς, όμως, να πεις ότι μετατράπηκε ο κάδος σε ανθοδοχείο κι έτσι βελτιώνεται η εικόνα του. 

Πάρτο όπως θες...