Οι Αρχιτέκτονες κόβουν την πίτα τους σε μπαράκι

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Εύβοιας καλεί τα μέλη και τους φίλους του, σε κοπή πίτας, την Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου, στις 8:30 το βράδυ, στο καφέ-μπαρ "Κλειδί" ( οδός Ερμού 7), στη Χαλκίδα.

Στη φωτογραφία η πρόεδρος του Συλλόγου Γωγώ Ρουσοδήμου