Ευτυχώς το εντόπισε κάποιος περαστικός με φιλοζωϊκά αισθήματα, που το μετέφερε στο πεζοδρόμιο και ειδοποίησε το Ζωόφιλο Σύλλογο Χαλκίδας " Το Καταφύγιο". Άνθρωποι του Συλλόγου παρέλαβαν το σκυλάκι και το μετέφεραν σε κτηνιατρείο.
Σύμφωνα με την πληροφόρηση, που είχαμε, το σκυλάκι χειρουργήθηκε με επιτυχία και ανέλαβαν πλέον την ανάρρωσή του τα μέλη του Ζωόφιλου Συλλόγου Χαλκίδας.