Ποντικοί τρύπωσαν στην ΕΠΣ Πειραιά και έφυγαν με 15.800 ευρώ

Άνω κάτω τα γραφεία και άδεια τα ταμεία της ΕΠΣ Πειραιά βρήκαν πριν λίγες μέρες τα μέλη της τοπικής ένωσης. Ποντικοί είχαν τρυπώσει χωρίς να τους πάρει χαμπάρι κανείς και άρπαξαν 15.800 ευρώ.

Για να αποκατασταθούν οι ζημιές, ήδη η νέα διοίκηση της ΕΠΟ με πρόεδρο τον Γιώργο Σαρρή και αναπληρωτή πρόεδρο το «δικό» μας Γιάννη Παπακωνσταντίνου (φωτό) έδωσε άτοκο δάνειο στην ΕΠΣ Πειραιά.