ΓΑΒΑΛΑΣ: Μου έφαγαν όλα τα λεφτά

Μέσα από τη φυλακή ο Λάκης Γαβαλάς (στη φωτογραφία με την αδελφή του Νότα), σε μία συνέντευξη-ποταμό στην εφημερίδα " Έθνος" ισχυρίζεται ότι δεν έχει πια δεκάρα τσακιστή και τονίζει: " Μου έφαγαν οι επιτήδειοι όλα τα λεφτά."

Συγκεκριμένα ο κ. Γαβαλάς υποστηρίζει ότι: "Εγώ φταίω για την πτώση της εταιρείας μου, γιατί δεν διέκρινα, δεν είδα την οικονομική κρίση να έρχεται και δεν κράτησα τίποτα για τον εαυτό μου.

Όλη η ακίνητη περιουσία μου έχει προσφερθεί στο Δημόσιο, για να καλυφθούν τα χρέη προς αυτό. Δεν έχω πλέον δεκάρα τσακιστή πουθενά."