Όλοι μαζί ήρθαν στη Χαλκίδα, για να ψωνίσουν, αλλά έφυγαν άπρακτοι και μας εξηγούν γιατί: " Είχαμε σταμπάρει κάποια συγκεκριμένα προϊόντα και περιμέναμε τις εκπτώσεις, για να τα αγοράσουμε σε καλύτερες τιμές. Διαπιστώσαμε όμως ότι στα συγκεκριμένα είδη δεν έγινε έκπτωση, διότι όπως ισχυρίζονται οι καταστηματάρχες δεν υπάρχουν περιθώρια κέρδους.
Αυτό, που ζητάμε εμείς και φανταζόμαστε όλοι οι καταναλωτές, είναι οι εκπτώσεις να γίνονται σε όλα τα είδη και όχι σε αυτά μόνο που θεωρούνται δεύτερης ποιότητας, διότι αυτό είναι το νόημα των εκπτώσεων. Να αγοράσεις κάτι που αξίζει σε τιμή μικρότερη από την κανονική, όχι να ξεσκαρτάρουν το εμπόρευμα τα μαγαζιά.