Σεμινάριο για την διαχείριση των μεταναστών στη Χαλκίδα

Σεμινάριο για την Επιμόρφωση των μελών των Συμβουλίων Ένταξης Μεταναστών (ΣΕΜ) και του προσωπικού των Δήμων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, διοργανώνεται στη Χαλκίδα σήμερα Τρίτη 21 Μαΐου .

Στόχος των σεμιναρίων που υλοποιούνται και στις 13 Περιφέρειες της χώρας, είναι η παροχή εξειδικευμένης επιμόρφωσης σε όλους τους εμπλεκομένους στα ΣΕΜ (αιρετούς, εκπροσώπους μεταναστών, δημοτικούς υπαλλήλους), προκειμένου να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες και ικανότητες, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας των Συμβουλίων Ένταξης Μεταναστών.

Το Σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Χαλκιδέων, στο Μέγαρο Κότσικα (οδός Φαρμακίδου 15).