Παράσυρση 55χρονης πεζής από δίκυκλο, σημειώθηκε χθες βράδυ στην οδό Αρεθούσης στον Άγιο Στέφανο Χαλκίδας (φωτο αρχείου). Το δίκυκλο οδηγούσε 42χρονος Χαλκιδέος, ενώ η πεζή τραυματίστηκε ελαφρά και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο. Για τις ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος, διενεργείται προανάκριση!