Το Ταμείο, λοιπόν, αναφέρει πως από τη στάση πληρωμών είναι καλύτερη μια τέτοια λύση, η οποία έχει ξαναεφαρμοστεί μετά τους δύο παγκόσμιους πολέμους! Επικαλείται μάλιστα τις απόψεις οικονομολόγων που υπερασπίζονται αυτή τη λύση ως "μέτρο μιας χρήσης".
Κατά τους συντάκτες της πρότασης ένα κούρεμα στις καταθέσεις ύψους 10% θα αρκούσε για να γίνουν πιο βιώσιμα τα κρατικά χρέη. Δηλαδή, τον υπέρογκο δανεισμό των κρατών θα πρέπει εδώ που φτάσαμε να τον επωμιστούν οι πολίτες.
Ποιοι πολίτες; Σύμφωνα με το ΔΝΤ, η εισφορά θα πρέπει να επιβληθεί σε νοικοκυριά που διαθέτουν "καθαρό περίσσευμα πλούτου"...