Το πρόβλημα
-Μωρό μου, έχω πρόβλημα...
- Μη λες
«έχω»
, να λες
«έχουμε»
.
Τα προβλήματά σου είναι και δικά μου.
- Εντάξει.
Η γραμματέας
ΜΑΣ
θα γεννήσει το παιδί
ΜΑΣ
...!!!