Στον απόηχο της παρέλασης θα πρέπει να μας πει κάποιος, ποιόν ενόχλησαν τελικά οι εργαζόμενοι με την κίνησή τους να παρελάσουν, από τη στιγμή που σεβάστηκαν την εθνική επέτειο και δεν φώναξαν συνθήματα που θα μπορούσαν να έχουν ...κομματικό χρώμα!
Συμπολίτες μας είναι και όχι ...μπαμπούλες. Κράτησαν το λόγο τους δεν δημιούργησαν έκτροπα στην παρέλαση και κακώς υπήρξε ολόκληρη κινητοποίηση από την Αστυνομία και είχαν σε ετοιμότητα άνδρες των MAT!
Όλο το παρασκήνιο από τις διαπραγματεύσεις εργατών, δήμου και Aστυνομίας,
πριν την παρέλαση, στην "Γνώμη" της Παρασκευής!
πριν την παρέλαση, στην "Γνώμη" της Παρασκευής!