Στο Χριστουγεννιάτικο χωριό πετύχαμε την Φαίη Αντωνίου και τον Δημήτρη Γιοβανά, έτοιμους να φωτογραφηθούν με τον Αγιο Βασίλη.
"Δεν θα του ζητήσουμε κάποιο δώρο, γιατί ο καθένας από εμάς είναι Αη-Βασίλης και μπορεί να κάνει όμορφα δώρα στους γύρω του, όπως κυρίως τα αγνά συναισθήματα" τόνισαν τα παιδιά και δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε απόλυτα μαζί τους.