Για πολλά χρόνια υπηρέτησε ως υπάλληλος στις Τεχνικές Υπηρεσίες, ασχολήθηκε με τα κοινά και διετέλεσε Δημοτικός και Νομαρχιακός σύμβουλος, τώρα πλέον ήρθε η ώρα να ξεκουραστεί και να ασχοληθεί με τις κότες, που έχει στο κτήμα του, στο Μύτικα.
Ο λόγος για τον Δημήτρη Ξυγκόγιαννη, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε και αισθάνεται ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί θα διαθέτει περισσότερο ελεύθερο χρόνο, για να ασχοληθεί με την περιποίηση των ζώων και των φυτών στο κτήμα του.