"Αμέσως μετά τις εκλογές «πήραν το μήνυμα» και ανακοίνωσαν τα πρώτα μέτρα . Να αφαιρέσουν και τα τελευταία απομεινάρια της Κοινωνικής Ασφάλισης ,της δεύτερης κατάκτησης του προηγούμενου αιώνα μετά το 8ωρο που ήδη καταργήθηκε.
Μειώνουν πάρα πέρα τις επικουρικές συντάξεις από 1η Ιούλη , με προοπτική την κατάργησή τους και από του χρόνου τις κύριες συντάξεις , αφού πρώτα «κούρεψαν» τα αποθεματικά των ταμείων."
Το Σωματείο θα συμμετάσχει σε συλλαλητήριο συνταξιούχων που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Ιουνίου, στις 6 το απόγευμα, στη Αθήνα. Μάλιστα θα ναυλώσει και λεωφορεία για την μεταφορά των μελών του.