Οι καιροί όμως άλλαξαν και φτάσαμε στο σημείο έξω από το 1ο Λύκειο Χαλκίδας, το θεωρητικά ( βάσει αριθμού επιτυχόντων στα ΑΕΙ) καλύτερο Λύκειο της Εύβοιας, να υπάρχει το αισχρό σύνθημα που βλέπετε στη φωτογραφία.
Τι σχόλιο να κάνει κάποιος γι΄αυτό το αίσχος; Ελπίζουμε να διαβάσει την συγκεκριμένη ανάρτηση κάποιος από τον Δήμο και να βρεθεί λίγη μπογιά για να σβηστεί.