Πέταξαν δραχμές σε νυχτερινό μαγαζί της Αράχωβας!

Φόβοι ότι μπορεί η χώρα να γυρίσει στη δραχμή διασπείρονται με αφορμή την εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιανουαρίου, αλλά ήδη μία παρέα φίλων άλλαξε το νόμισμά μας!

Σε νυχτερινό μαγαζί της Αράχωβας, η παρέα πέταξε πάνω στην πίστα μία...στρώση από ωραιότατα χαρτονομίσματα σε δραχμές έτσι για να κάνει την πλάκα της!

Η ευρηματικότητα και το χιούμορ δεν χάθηκαν ποτέ σε αυτή τη χώρα ανεξαρτήτως νομίσματος!