Αυτό που μας ενδιέφερε πλέον να μάθουμε ( και φανταζόμαστε και εσάς) είναι πώς τα καταφέρνει και διατηρείται σε τόσο καλή κατάσταση. Χαμογελώντας η Μαρία σχολίασε: "Απλώς προσέχω την εμφάνισή μου, πηγαίνω σε γυμναστήριο και δεν παρατάω τον εαυτό μου."
Να σημειώσουμε ότι η Μαρία είναι εργαζόμενη σε ιδιωτική εταιρεία, αλλά προσπαθεί τον ελεύθερο χρόνο της να αφιερώνει στον εαυτό της κάποια πράγματα, όπως είναι η γυμναστική.