Βλέπετε ο Δήμος μοίραζε δωρεάν λαγάνες και Σαρακοστιανά εδέσματα και άνθρωποι, όπως ο συγκεκριμένος της φωτογραφίας, δεν έχασαν την ευκαιρία να γεμίσουν σακούλες με τα δωρεάν προσφερόμενα.
Ο συγκεκριμένος είναι και δικαιολογημένος, αφού είναι προφανές ότι δεν διαθέτει παχυλό πορτοφόλι. Που να δείτε κάτι άλλους, που μένουν σε σπιταρόνες και οδηγούν αυτοκινητάρες, αλλά στήθηκαν στην ουρά για λίγη τζάμπα ταραμοσαλάτα και λαγάνα.
Είναι γνωστό άλλωστε, ότι στην Ελλάδα το τζάμπα είναι πιο γλυκό.