Η νεαρή δημοσιογράφος αναφέρει ότι η συνεργασία της με το κανάλι ήταν άψογη. Αντίθετα, οι ιθύνοντες της εκπομπής ήταν αυτοί που δεν έδειξαν κανέναν σεβασμό. Ούτε στην εργασία της, αλλά ούτε και πρόσωπό της. Αυτή η στάση τους την οδήγησε στην αποχώρησή της από την εκπομπή και το κανάλι.