Τι είναι αυτό; Μα φυσικά το δίπλωμα οδήγησης, το οποίο δεν διαθέτει και η ίδια μας λέει σχετικά: " Δεν ήταν μέσα στις προτεραιότητές μου η απόκτηση διπλώματος οδήγησης και επιπλέον επειδή οι δουλειές μου είναι στο κέντρο δεν μου έχει χρειαστεί μέχρι τώρα το αυτοκίνητο. Ίσως στο μέλλον να πάρω δίπλωμα".