Παραδοσιακό εορταστικό τσιμπούσι για δυο φίλους

Τους συναντήσαμε να πίνουν το καφεδάκι τους, το πρωί της 25ης Μαρτίου, σε παραλιακή καφετέρια της Χαλκίδας και συζητούσαν για το μεσημεριανό φαγητό. Ο λόγος για τους Δημήτρη Μαρινάκη και Ηλία Πάλλη, οι οποίοι επρόκειτο να τηρήσου την παράδοση της ψαροφαγίας.

Μόνο που ο Δημήτρης επρόκειτο να φάει τσιπούρα και ο Ηλίας μπακαλιάρο. Ο ένας δηλαδή είχε επιλέξει ένα φαγητό της ...αριστοκρατίας και ο άλλος ένα ...ταπεινό ψαράκι του λαού.