Κάποιες εργασίες γίνονταν στην οδό Αντωνίου, στη Χαλκίδα και χρειάστηκε να κλείσει ο δρόμος για τα οχήματα. Ένας σοβαρός εργολάβος θα έβαζε πινακίδα, σήμανση και ενημερωτικό σημείωμα, για να ξέρουν οι οδηγοί και οι κάτοικοι της περιοχής πόσες ώρες θα μείνει κλειστός ο δρόμος.
Αυτά βεβαίως θα συνέβαιναν σε μία οργανωμένη χώρα της Ευρώπης, αλλά εδώ -όσο και να θέλουμε να λέμε ότι "ανήκουμε στη Δύση- είναι Ανατολή. Μία ερυθρόλευκη ταινία και ένας κάδος απορριμμάτων ήταν αρκετά για να κλείσει ο δρόμος.
Όχι , που θα κάτσει να ...σκάσει ο εργολάβος!