«Όχι σκουπίδια εδώ. Αν βρω ποιος τα πέταξε θα του ρίξω σάπιες ντομάτες μέσα στο μαγαζί του» έγραψε στη διπλή ταμπέλα στην είσοδο του μαγαζιού, την οποία είδαν Χαλκιδέοι επισκέπτες του νησιού των ανέμων και αμέσως την έστειλαν στο egnomi.gr. Άλλωστε, αυτή η ταμπέλα θα μπορούσε να βρίσκεται σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, φυσικά και στη Χαλκίδα.
Μέσα σε όλα, όμως, η ταμπέλα προκαλεί ασυναίσθητα το γέλιο σε όποιον τη διαβάζει. Όταν σταματήσει το γέλιο, όμως, διαπιστώνει κανείς ότι η κατάσταση με τα σκουπίδια στη χώρα μας είναι για κλάματα.