Το μεγάλο δίλημμα της Νατάσσας

Τζιν ή κολάν; Αντιμέτωπη με αυτό το μεγάλο δίλημμα βρέθηκε στην οδό Αβάντων της Χαλκίδας η μαθήτρια του 3ου Γυμνασίου Νατάσσα Ανδρίκου και δεν ήξερε τι να ψωνίσει.

Τελικά αγόρασε ένα ωραίο τζινάκι, αν και δήλωσε ότι προτιμάει τα κολάν. "Είναι πιο άνετα τα κολάν για βόλτα στην πόλη τις καθημερινές" όπως μας είπε.