Καταρχάς μας είπε ότι πάει για πρωινό καφεδάκι με την παρέα της, αλλά μόνο καφεδάκι δεν πίνει για να ξυπνήσει. Προτιμάει τεκίλα με Red Bull για να στανιάρει μια και έξω!
Όταν ήρθε η ώρα της φωτογράφισης μας χάρισε τρελές πόζες σαν αυτή που βλέπετε και μας έφτιαξε τη διάθεση...