Για την συγκεκριμένη οικογένεια ήταν η πρώτη φορά που ήρθαν στη Χαλκίδα και δήλωσαν όλοι ενθουσιασμένοι από τις ομορφιές της πόλης, ενώ ο μπαμπάς και η μαμά δεν παρέλειψαν να κάνουν σχόλιο για τις τιμές που συνάντησαν στις καφετέριες και στα εστιατόρια της πόλης, λέγοντας:
"Οι τιμές είναι παρεμφερείς με αυτές της Αθήνας και σε ορισμένες περιπτώσεις λίγο ακριβότερες. Ενδεχομένως αν έριχναν λίγο τις τιμές οι καταστηματάρχες να γινόταν η πόλη ακόμη πιο ελκυστικός προορισμός για τους επισκέπτες."