Με αυτόν τον τραγικό τρόπο έβαλε τέλος στη ζωή του, όπως το 2004 ο αδελφός του Κώστας Αλεξόπουλος, ο οποίος είχε βγάλει την περόνη από μια χειροβομβίδα που είχε σφιχταγκαλιάσει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην αντιπεριφερειάρχης αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα και ακολουθούσε φαρμακευτική αγωγή, ενώ τελευταία έπασχε από βαριάς μορφή κατάθλιψη.
Ο Δημήτρης Αλεξόπουλος είχε σημαντική πορεία στο χώρο της αυτοδιοίκησης. Αρχικά ως κοινοτάρχης Λεχωνίων, στη συνέχεια ως δήμαρχος Αρτέμιδας και τέλος ως αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας. Ακόμα, είχε διατελέσει διευθυντής στο Νοσοκομείο του Βόλου.