Την Δευτέρα 22 Αυγούστου συνελήφθη ένας Έλληνας στην Αμάρυνθο Ευβοίας, από αστυνομικούς της Δʼ Ο.Π.Κ.Ε. Ευβοίας, διότι έκλεψε μία δίκυκλη μοτοσικλέτα, από την αυλή του σπιτιού Έλληνα κατοίκου της περιοχής.
Η κλεμμένη μοτοσικλέτα κατασχέθηκε κατασχέθηκε και αποδόθηκε στο νόμιμο κάτοχο της. Σε βάρος του συλληφθέντα σχηματίστηκε δικογραφία και οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Χαλκίδας, για τα περαιτέρω.