Η Φιλαρμονική τα έψαλλε στον Φάνη Σπανό

Ευχάριστο διάλειμμα από την επιφυλακή για το χιονιά ήταν τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα που έψαλε στον αντιπεριφερειάρχη Φάνη Σπανό η Φιλαρμονική του Δήμου Χαλκιδέων (φωτο).

Τα κάλαντα στον αντιπεριφερειάρχη έψαλε επίσης η ορχήστρα της Σχολής Πεζικού, αλλά και το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Νέας Αρτάκης.