Όπως βλέπετε, το χιόνι έπεφτε πυκνό και πάνω στα αυτοκίνητα το είχε στρώσει για τα καλά, σε σημείο που να χρειαζόταν ...εκχιονισμός, για να αποχωρήσουν ομαλά οι οδηγοί.
*Την φωτογραφία ανάρτησε στο facebook ο φαρμακευτικός αντιπρόσωπος Γιώργος Καραμάνος.