Από το Πυροσβεστικό Σώμα δόθηκε στη δημοσιότητα βίντεο απεγκλωβισμού ανθρώπων από τα χιόνια στην περιοχή της Κύμης. Μία γυναίκα ακούγεται να λέει χαρακτηριστικά:
"Μπράβο ρε παιδιά, αν δεν είσασταν εσείς θα πεθαίναμε, τέσσερις μέρες είμαστε κλεισμένοι."
Δείτε το βίντεο: