Παρουσία του υφυπουργού Παιδείας Δημήτρη Μπαξεβανάκη (φωτό), της δημάρχου Λίνας Ευσταθίου, βουλευτών και πολλών επισήμων έγιναν πριν από λίγο τα εγκαίνια του Ειδικού Σχολείου Καμαρίων στην Ιστιαία.
Η τελετή μόλις ολοκληρώθηκε και θα ακολουθήσει γεύμα σε εστιατόριο της Ιστιαίας. Ακόμα είναι άγνωστο αν ο υπουργός θα παραμείνει στην Ιστιαία για να γευματίσει.
Για τα εγκαίνια έχει προγραμματιστεί και δείπνο σε εστιατόριο στην Αιδηψό. Το διοργανώνει η Ομοσπονδία Ενοικιαζόμενων Δωματίων και καταλυμάτων β. Εύβοιας και Σκύρου.