Μήνυμα προς του αγρότες οι οποίοι ζεσταίνουν τις μηχανές των τρακτέρ για νέες κινητοποιήσεις και εν αναμονή της σημερινής τους σύσκεψης θέλησε να στείλει από το βήμα της Βουλής ο Ευβοιώτης υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου.
«Η κυβέρνηση σε συνεργασία με τους φορείς και τα αγροτικά κινήματα θα ενισχύσει τους Έλληνες αγρότες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός ενώ παράλληλα τόνισε πως: «Είναι δικό τους θέμα το πως θα διεκδικήσουν και θα πρέπει να μην ξεχνάνε την κοινωνία και πρέπει να βρουν τη συμπαράσταση της».