Οι εργαζόμενοι επέλεξαν να κόψουν την πίτα σε εργάσιμη ημέρα και ώρα, την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου και μετέτρεψαν την Υπηρεσία σε ...χασαποταβέρνα, αφού έστησαν λαϊκό γλέντι, με σουβλάκια και άλλα εδέσματα
Φωτογραφίες από το γλέντι αναρτήθηκαν στα social media και δημοσιεύτηκαν από την εφημερίδα «Καθημερινή» δείχνουν τους υπαλλήλους να ψήνουν σουβλάκια και να έχουν στήσει τραπέζια για το φαγοπότι στο χώρο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Όπως αποκαλύπτει η Καθημερινή, ένας τουλάχιστον πολίτης είχε ταξιδέψει για τον σκοπό αυτό από την Θεσσαλονίκη, αφού μάλιστα προηγουμένως είχε συμβουλευθεί την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της υπηρεσίας, ώστε να βεβαιωθεί πως λειτουργούσε κανονικά.