Απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Μποτσουάνα, με θύμα έναν 33χρονο άντρα. Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, ο 33χρονος καβγάδιζε με τη γυναίκα του, διότι εκείνη είχε πάει στην εκκλησία και επέστρεψε στο σπίτι μία ημέρα μετά!
Το ζευγάρι τσακώθηκε και μετά τον καβγά, η 32χρονη επιτέθηκε στον σύζυγό της και του "ξερίζωσε" τους όρχεις! Ο 33χρονος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και ακόμα νοσηλεύεται, ενώ η γυναίκα του συνελήφθη.