Σε απαγορευμένη υγειονομικά περιοχή της Λαμψάκου είχε πάει 61χρονος Έλληνας, ερασιτέχνης ψαράς και ψάρευε οστρακοειδή πρωινές ώρες της Πέμπτης 23 Φεβρουαρίου, αλλά έγινε αντιληπτός από λιμενικούς του Λιμεναρχείου Χαλκίδας.
Οι λιμενικοί βρήκαν στην κατοχή του 61χρονου συνολικά 60 κιλά οστρακοειδή, τα οποία κατασχέθηκαν και καταστράφηκαν, σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία, ενώ σε βάρος του ερασιτέχνη ψαρά επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.