Ολοκληρώθηκαν εγκαίρως οι εργασίες αποκατάστασης του κεντρικού δρόμου της Νέας Αρτάκης, που ήταν γεμάτος λακκούβες. Κάτοικοι είχαν διαμαρτυρηθεί στον περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του και η Περιφέρεια ανέλαβε το έργο.
Οι εργασίες ξεκίνησαν την Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου. Ειδικό μηχάνημα (φωτο κάτω) έξυσε το οδόστρωμα σε όλο το πλάτος του δρόμου, για να γίνει σωστή ασφαλτόστρωση.
Ο κεντρικός δρόμος σκάφθηκε σε όλο το μήκος του μέσα στη Νέα Αρτάκη.
Μετά από μια εβδομάδα, η ασφαλτόστρωση ολοκληρώθηκε. Τις εργασίες επέβλεψε ο αντιπεριφερειάρχης Φάνης Σπανός και ο περιφερειακός σύμβουλος Γιώργος Κελαϊδίτης.