Η ανάρτησή της έχει σκοπό να καταδείξει την αντίληψη ορισμένων ανθρώπων για την ασφαλή μεταφορά αντικειμένων, στην προκειμένη περίπτωση επίπλων. Ο άνθρωπος αυτός έχει την ψευδαίσθηση ότι μεταφέρει με ασφάλεια την οικοσκευή του, με μοναδικό μέτρο ασφαλείας τα δύο του χέρια.
Είναι προφανές ότι αρκεί ένα απότομο φρενάρισμα, όχι απαραίτητα με μεγάλη ταχύτητα, για να θέσει σε κίνδυνο την δική του ζωή, αλλά και όσων έχουν την ...ατυχία να ακολουθούν το συγκεκριμένο όχημα.
Όπως επισημαίνουν και οι διαδικτυακοί φίλοι της καθηγήτριας, σχολιάζοντας την ανάρτηση, η κατάσταση είναι για ...γέλια και για κλάματα.