Εγκαινιάστηκε πρωτότυπη έκθεση για την οδική ασφάλεια με έργα παιδιών

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας 20 Μαρτίου, στο εμπορικό κέντρο "Golden Hall”, η τελετή εγκαινίων της  έκθεσης ζωγραφικής με θέμα "Η οδική ασφάλεια μέσα από τα μάτια των παιδιών", από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγο Κωνσταντίνο Τσουβάλα.

Το "παρών" έδωσε σημαντικός αριθμός πολιτών, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο την πρωτότυπη έκθεση ζωγραφικής, που διοργανώνεται από την Ελληνική Αστυνομία, σε συνεργασία με τη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» και έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες στο θέμα της οδικής ασφάλειας και να καλλιεργήσει οδική παιδεία και  συμπεριφορά στους μικρούς μας φίλους.


Στα εγκαίνια παρευρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης, Δημήτρης Αναγνωστάκης, η Εισαγγελέας Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου, βουλευτές – μέλη της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, η Πρόεδρος του Συλλόγου «Ελπίδα» και Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO, Μαριάννα Βαρδινογιάννη, η Αντιπρόεδρος του «Μαζί για το παιδί», Αλεξάνδρα Μαρτίνου κ.ά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, τα στελέχη της KOSMOCAR A.E. και της ΔΕΠΑ ανακοίνωσαν την παραχώρηση, με τη μορφή δωρεάς, οχήματος με κίνηση φυσικού αερίου, για τις ανάγκες της Ελληνικής Αστυνομίας.  

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στον χώρο της έκθεσης, η οποία περιλαμβάνει (214) ευφάνταστες παιδικές ζωγραφιές που εστάλησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook και Twitter) της Ελληνικής Αστυνομίας και έχουν ως θέμα το ασφαλές ταξίδι και συμβουλές προς τους γονείς.