Εκεί τον υποδέχθηκαν ο Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Παπαγρηγορίου, Εφημέριος της Ενορίας, μαζί με τον Διευθυντή του Σχολείου Χαράλαμπο Παπανικολάου, τους διδάσκοντες και του μικρούς μαθητές.
Μετά το τέλος του ιερού Μυστηρίου, ο Σεβασμιώτατος έχρισε ιερό έλαιο όλους τους προσελθόντες και διένειμε στα παιδιά αναμνηστικές ευλογίες ενώ αμέσως μετά είχε σύντομη επικοινωνία με τους διδάσκοντες του σχολείου.