Μετά τις πρόσφατες εκλογές στον Οδοντιατρικό Σύλλογο Εύβοιας, συνεδρίασε και συγκροτήθηκε σε σώμα το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο, με πρόεδρο τον Μάριο Λεβέντη.
Τις υπόλοιπες θέσεις κατέλαβαν οι: Δημήτρης Κάλφας (αντιπρόεδρος), Γιώργος Αμπελιώτης (γραμματέας), Στέλλα Κηρύκου (ταμίας) και Δημήτρης Πανταζής, Όλγα Φουντουλάκη, Βάσια Ψωμά (μέλη).