Φιλικό παιχνίδι του ΑΟΧ με τον ...ΑΟΧ έγινε την Μεγ. Πέμπτη στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας.
Το "σήμερα" και το ένδοξο ..."χθες" του κυανόμαυρου συλλόγου έδωσαν το "παρών" στο γήπεδο, καθώς συναντήθηκαν οι παλαίμαχοι με τους τωρινούς παίκτες της χαλκιδέικης ομάδας ...κι έπαιξαν μπάλα.
Οι ομάδες ήταν ...μικτές, καθώς στις αποστολές υπήρχαν και βετεράνοι, αλλά και εν ενεργεία ποδοσφαιριστές.
Στον έναν πάγκο καθόταν ο νυν κόουτς του ΑΟΧ Αντώνης Αυλωνίτης και στον ...απέναντι, ο άμεσος συνεργάτης του και γυμναστής Δημήτρης Γατόπουλος.
Και οι δύο ομάδες παρατάχθηκαν με σχηματισμό 4-2-3-1.
Στον ΑΟΧ 1 αγωνίστηκαν οι: Ντουμάνης, Καραμπάς, Ταυταρίδης, Αναγνώστου, Δανέλης, Δεληγιάννης, Ντελέκος, Κιαπέκος, Χατζηστάμου, Ανέστης, Βεζιρτζόγλου, (Μανωλιάς, Γιώργος Λινάρδος, Βαλκάνος, Ζάχι, Αγγελάτος, Ζυγογιάννης, Λούκας, Αγριόδημος, Γιώργος Ευαγγελινός).
Στον ΑΟΧ 2 αγωνίστηκαν οι: Κακαβάς, Μπακομήτρος, Τσούτης, Στυλιαράς, Θωμάς, Εμέκα, Ζέρβας, Μπαλού, Μυστριώτης, Πολίτης, Κεραμιδάς, (Κουλούρης, Μπέτσας, Χρήστος Λινάρδος).
O προπονητής του ΑΟΧ 1 Αντώνης Αυλωνίτης ...σκεπτικός.
Ο προπονητής του ΑΟΧ 2 Δημήτρης Γατόπουλος.
Ο γκολκίπερ του ΑΟΧ Γιάννης Αγριόδημος φοράει τα γάντια του. Δεν έχει απολυθεί από φαντάρος, αλλά χθες είχε άδεια.
"Ταύτα" ψυχάρα για πάντα ΑΟΧάρα!
Και ο γνωστός επιχειρηματίας, αλλά και "άρρωστος" ΑΟΧίτης Χρήστος Λινάρδος αγωνίστηκε στο χθεσινό φιλικό.
Μπέτσας και Κουλούρης κάνουν ...κάτι σαν προθέρμανση ενόψει β' ημιχρόνου.