Ανήμερα της Κυριακής του Πάσχα το απόγευμα, στον Ιερό Ναό της Αγίας Παρασκευής, τελέστηκε ο Εσπερινός της Αγάπης, στον οποίο προεξήρχε ο Μητροπολίτης κ. Χρυσόστομος.
Στην Ιερά Ακολουθία της Αγάπης διαβάστηκε το απόσπασμα του Ευαγγελικού Αναγνώσματος και σε ξένες γλώσσες, σύμφωνα με την παράδοση, ενώ στο τέλος Χορός μαθητών της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιερής Μητρόπολης, υπό την διεύθυνση του Στυλιανού Μπενή, απέδωσε το Ευαγγέλιο στην ομηρική διάλεκτο, καθώς και ποίημα του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτη.