Ντου «Ρουβίκωνα» στο ΣτΕ

Ντου στο κτήριο του Συμβουλίου της Επικρατείας έκαναν σήμερα το μεσημέρι μέλη της αναρχικής ομάδας «Ρουβίκωνας». Πέταξαν φέιγ-βολάν για τη χρήση DNA σε δίκες πολιτικών κρατουμένων και εξαφανίστηκαν, αφού προκάλεσαν πανικό.

Σε ηλεκτρονική σελίδα αντιεξουσιαστικού περιεχομένου, ο «Ρουβίκωνας» επισήμανε ότι η ...παρέμβαση έγινε για τη χρήση DNA σε δίκες πολιτικών κρατουμένων.