Τρισάγιο στη μνήμη του Πάνου Γεραμάνη

Τρισάγιο στη μνήμη του αείμνηστου δημοσιογράφου Πάνου Γεραμάνη τέλεσε η οικογένειά του στο Κοιμητήριο του Βασιλικού,  όπου αναπαύεται από τις 30 Απριλίου 2005. Παρόντες ήταν πολλοί συγγενείς και φίλοι.

Το «παρών» έδωσε και ο Σύλλογος φίλων του Στέλιου Καζαντζίδη Εύβοιας «Υπάρχω», τον οποίο εκπροσώπησε ο πρόεδρος Χρήστος Κουτσαύτης. Ο Σύλλογος δεν θα μπορούσε να λείπει, αφού ήταν γνωστή η τεράστια προσφορά του Πάνου Γεραμάνη στο λαϊκό τραγούδι.