Συνεχίζεται η λειτουργία των ΕΛΤΑ Αυλωναρίου

Μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν μετά την έντονη φημολογία για κατάργηση του καταστήματος των ΕΛΤΑ στο Αυλωνάρι, ο βουλευτής Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ Τάσος Πρατσόλης πραγματοποίησε επίσκεψη στην έδρα της επιχείρησης, στην Αθήνα, την Πέμπτη 4 Μαΐου.

Εκεί είχε συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τον Εμπορικό Διευθυντή των ΕΛΤΑ Γιάννη Ζαρολιάγκη και  Σπύρο Σιάνο αντίστοιχα και σύμφωνα με δελτίο τύπου του κ. Πρατσόλη:

" Υπήρξε διαβεβαίωση από τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ, ότι στο Αυλωνάρι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα και θα συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του Γραφείου των ΕΛΤΑ και η παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών στην περιοχή."

Στη φωτογραφία στιγμιότυπο από την συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο των ΕΛΤΑ.