Την Τετάρτη 10 Μαΐου αντιπροσωπεία της Νομαρχιακής Επιτροπής Εύβοιας του ΛΑ.Ο.Σ επισκέφτηκε στην Κύμη τον Μητροπολίτη Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ προκειμένου να του υποβάλλει τα σέβη της και να πάρει την ευλογία του.
Ο Σεβασμιώτατος τους υποδέχτηκε εγκάρδια και μετά από μια εποικοδομητική συζήτηση και ενημέρωση πάνω σε διάφορα προβλήματα που απασχολούν την κοινωνία τους προέτρεψε να λένε την αλήθεια και μόνο την αλήθεια στον κόσμο.