Η βότκα είναι το αγαπημένο ποτό της Μαρκέλλας Παπαδοπούλου. Και ενώ ο περισσότερος κόσμος πίνει τη βότκα με λεμόνι ή πορτοκάλι, η Μαρκέλλα τη θέλει σκέτη.
Όπως μας είπε, την προτιμάει ...αυθεντική, χωρίς προσμίξεις, γιατί θέλει να ξέρει ακριβώς τι πίνει.