Αστέρι στις δημόσιες σχέσεις έχει αποδειχτεί η Δήμαρχος Ιστιαίας – Αιδηψού Λίνα Ευσταθίου, η οποία πρόσφατα επισκέφτηκε τον Δήμαρχο Αμαρουσίου και πρόεδρο της ΚΕΔΕ Γιώργο Πατούλη και …έφυγε με τρία οχήματα.
Πρόκειται για τρία σύγχρονα οχήματα καθαριότητας, τα οποία θα δωρίσει ο Δήμος Αμαρουσίου στο Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού, με πρωτοβουλία του Γιώργου Πατούλη, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα του Δήμου Ιστιαίας – Αιδηψού.