Νοσηλεύεται από το βράδυ της Τρίτης 13 Ιουνίου ο Σταύρος Θεοδωράκης (φωτο αρχείου από επίσκεψή του στη Χαλκίδα), προκειμένου να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Το Ποτάμι ανακοίνωσε ότι: “O Σταύρος Θεοδωράκης εισήχθη απόψε σε νοσοκομείο της Αθήνας για να υποβληθεί σε προγραμματισμένη χειρουργική επέμβαση προκειμένου να αφαιρεθεί αντιμετωπίσιμη νεοπλασία με την οποία διαγνώστηκε.
Ο επικεφαλής του Ποταμιού θα επιστρέψει σύντομα στα πολιτικά και κοινοβουλευτικά του καθήκοντα με την ολοκλήρωση της πλήρους ανάρρωσής του”.